مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-17اقتصادي

داناب طرحی در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینە آب 


مدیرعامل شرکت آب منطقەای کردستان گفت: طرح ملی داناب با هدف آموزش و آگاهی دادن به دانش آموزان در خصوص مصرف بهینه آب و فرهنگ سازی صرفه جویی اجرا می شود.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آب منطقەای کردستان گفت: طرح ملی داناب با هدف آموزش و آگاهی دادن به دانش آموزان در خصوص مصرف بهینه آب و فرهنگ سازی صرفه جویی اجرا می شود.

آرش آریانژاد امروز (25 مهر) در حاشیە نمایشگاە دستاوردهای فناورانە جهاد دانشگاهی کردستان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت نیرو علاوە بر اجرای پروژەهای عمرانی و طرح های توسعەای منابع آب، بە بحث فرهنگ سازی حوزە مصرف آب نیز توجە ویژەای داشتە است.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح داناب، استفاده بهینه از آب بین جوانان و کودکان فرهنگ سازی می شود، بیان کرد: داناب پروژەای است کە پکیج هایی را برای پایین ترین سطوح یادگیری از دبستان، راهنمایی و دبیرستان برای فرهنگ سازی صحیح در مصرف آب آمادە می کند.

وی در ادامە سخنان خود با اشارە بە اینکە بالاترین گستردگی حوزە اجتماعی کشور، سطوح دانش آموزی است، گفت: بە همین دلیل اگر دانش آموزان با طریقە مصرف صحیح و چرخە تولید آب آشنایی داشتە باشند، در مصرف صحیح و بهینە خانوادەها بسیار تاثیرگذار خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داناب طرحی در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینە آب 

داناب طرحی در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینە آب